fredag 5. juni 2015

Savner deg, min trofaste hjelper

Hei, du gode vennen og hjelperen min!
Nå er du på en uforutsett ferie og jeg savner deg sånn. Jeg klarte meg ikke uten deg, men nå må jeg……
Trofast, støttende og alltid villig til å stille opp var du . Du har gjennomgått mye i de siste månedene, men du har aldri sviktet meg. Nå er det min tur til å være der for deg; støtte og hjelpe deg. Sammen er vi dynamitt og sammen klarer vi alt. Vi har besteget uvant terreng og mestret store utfordringer. Vi lot oss ikke knekke; ikke engang da rådyret sprang på deg eller da frontruta sprakk. Vi fikset alt.

Du skulle inn til en rutinesjekk i mai, ufarlig tenkte vi. Men du ble nektet videre ferdsel uten fiksing. Så nå står du der og venter til vi har tid til å fikse alt som skal fikses, tålmodig står du der og ser på meg hver gang jeg går inn i garasjen…. Har jeg skuffet deg, kjære SUV’n min……….?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar