mandag 24. november 2014

Snart advent og planlegger desember


Pepperkaketårn 2013 :-)


Slik satt jeg og størstejenta i fjor og designet maler til Eiffeltårnet som pepperkaketårn. Heldigvis har jeg tatt vare på malene, så vi kommer til å lage et Eiffeltårn i år også..
 

Dette er en familiesyssel og mannen er den som alltid "limer" sammen delene med brent sukker. Uvisst av hvilken årsak, så gjør ikke jeg det.... ;-) Brente fingre, søl og bannskap hørte vel til historien når jeg prøvde å gjøre det. Ble bedre stemning når mannen gjorde det :-)

 

 

Høy konsentrasjon :-)
 
Som en digresjon kan jeg fortelle at jeg la ut bilde på Jamie Olivers side på FB og han likte bildet mitt!!!!!! Min store helt :-)
 
Flere bilder kommer når vi er ferdig med årets tårn. Mimrer så lenge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar